Wat een ontzettend goede nagelstyliste is zij! Ik had van mezelf lelijke nagels, omdat ik nagel bijt. Mijn nagels zijn zo mooi geworden! En nu kunnen ze ook eindelijk gaan groeien! Ze is zeer vakkundig, neemt echt de tijd voor je, denkt mee met je wensen. Ook een gloednieuw en mooi ingericht pand in de Blaricummermeent. Echt een zeer goede aanrader! Echt een topper!