Client reviews

Mae-Britt Jansen
Mae-Britt Jansen
Nagels

Super vriendelijk! Werkt heel netjes en doet haar werk erg goed!

Dallas
Dallas
Nagels

Ik heb onlangs een BIAB-manicure gehad bij BeautyPlus 't Gooi en ben erg blij met het resultaat. Dit was de eerste keer dat ik dit soort manicure kreeg en ik ben onder de indruk van hoe mooi mijn nagels eruit zien. De service was erg vriendelijk en professioneel. Ik kom zeker terug!

Lotte
Lotte
Nagels

Voor de eerste keer hier geweest en mijn eerste ervaring met BIAB. Ik ben heel blij met het resultaat. De nagelstyliste was heel nauwkeurig en hygienisch in haar werk. Ik heb zelf slappe nagels, mijn nagels voelen nu veel steviger aan en het blijft mooi zitten. Daarnaast een gezellige dame om mee te praten. Een aanrader om naartoe te gaan!!

L. Brasser
L. Brasser
Nagels

Wat een ontzettend goede nagelstyliste is zij! Ik had van mezelf lelijke nagels, omdat ik nagel bijt. Mijn nagels zijn zo mooi geworden! En nu kunnen ze ook eindelijk gaan groeien! Ze is zeer vakkundig, neemt echt de tijd voor je, denkt mee met je wensen. Ook een gloednieuw en mooi ingericht pand in de Blaricummermeent. Echt een zeer goede aanrader! Echt een topper!

Previous
Next